Press "Enter" to skip to content

Mikor válik be a szórólaptartó?

Manapság úgy tűnik, hogy az online marketing kezdi kiszorítani az offline reklámozási lehetőségket, pedig sok esetben utóbbi is ugyanolyan hatékony tud lenni, mint digitális testvére. Az offline marketingben általában a hagyományos eszközöket használják figyelemfelkeltésre és feliratkozó gyűjtésre. Na, de melyek ezek?

Roll uptól a kiállítási standig

A leginkább olyan helyzetekben érdemes felhasználni az offline eszközöket, amikor például kitelepülünk egy kiállításra és meg szeretnénk ismertetni új emberekkel a termékünket, szolgáltatásunkat. Ilyen helyzetben általában elsősorban roll up állványokat, feltűnő kiállítási standokat alkalmazunk, hogy a kiállítás látogatói megálljanak a mi standunk mellett és megismerjék az előnyeinket. Na, de mi történik a figyelemfelkeltés után?

szórólaptartó

Offline vásárlógyűjtés

A legjobb módja az offline “feliratkozógyűjtésnek”, e-mail cím lista bővítésének néhány olyan direkt marketing eszköz, mint például a szórólap vagy a brossúra. A szórólaptartó kihelyezése ezért szinte minden offline szituációban elkerülhetetlen. A legjobbak a standon kihelyezett praktikus, többszintes plexik, vagy pedig a nagy álló tartók, melyek akár még forgathatók is. A szórólapokon feltüntethetjük a legfontosabb információkat magunkról. Nem árt, ha a dizájnra is elegendő figyelmet fordítunk: jelenjenek meg rajta az arculatunk színei, a logónk és egy feltűnő címsor mindenképpen. Offline sokkal nehezebb élőben hatni a leendő ügyfelekre. Míg online a hirdetéseink, a honlapunk bármikor visszakereshető az élő beszéd és egy A5-ös szórólap is csak egyszer fog hatni az emberekre.